شستشوی نما-پیچ و رولپلاک نما
شستشوی نما-پیچ و رولپلاک نما

شستشوی نما-پیچ و رولپلاک نما

Www.ostovarnama.com

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی

نماشویی ( شستشوی نما ) در تهران و کرج

نماشویی ( شستشوی نما ) در شهرهای بزرگ مانند کرج و تهران که وسط آلاینده های صنعتی و ماشینی هستند یک امر بسیار مهم است و چه خوب است که این کار با طناب ( بدون داربست ) انجام گردد .

سه نوع شستشو نما داریم :

  1. شستشوی نما با واتر جت
  2. نماشویی با واتر سندبلاست
  3. شستشوی نما با ابر و طی
نماشویی با طناب

نما راپل نماشویی

هوای اطراف ما هر روز دچار تغییراتی می شود ، زمستان برف و باران و بادهای فصلی که خاک ها را از روی زمین به هوا می کشاند که باعث می شود روی نمای شما بنشیند و سطوح را آلوده نماید ، باران خود جزو تمیز کننده های هوا محسوب می شود اما به خودی خود باعث کثیفی نما به طرز قابل توجهی می گردد .

در فصل تابستان که باران آسمانی باریده نمی شود اثار دود و چربی بر روی نماهایی از جمله : شیشه ، نما کامپوزیت ، سنگ ، و غیره زیاد می شود .

به طور کلی هر دو فصل برای نماشویی زیاد مناسب نمی باشد ، در زمستان که باران و برف باعث کثیفی می شود و در تابستان خاک ، چربی ، دود و دم زیاد ماشین الات صنعتی .

شستشوی نما با واترجت برای نماهای سنگی اکثرا مورد استفاده قرار می گیرد . نماشویی با سندبلاست برای نماهای رنگی و سیمانی که بسیار کثیف می باشد کاربردی است . ابر و طی نیز برای نماهای کامپوزیت و شیشه استفاده میشود که چرب و دوده دارند .

فصل مناسب برای شستشوی نما پاییز و بهار است که هم هوای سالم تری در دسترس است و هم باران کمی می بارد البته این موضوع برای شهر کرج و تهران صدق می کند . طناب بهترین روش برای کارهای امثال نماشویی و نظافت نما می باشد .

به دلیل اینکه برای شستشو که هر چند یکبار باید انجام شود داربست زدن راه مناسبی نیست ، چون هزینه ی ان زیاد می گردد و مقرون به صرفه نیست . نماشویی و شستشوی نما در کرج و تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.